srijeda, 30. siječnja 2013.

Monterrico

Kad si u Guatemali, čini što Guatemalačani čine. I tako smo nas nekoliko prvi vikend nakon što smo počeli raditi otputovali do Monterrica, malenog sela na pacifičkoj obali koji je poznato  vikend odredište za obitelji iz Antigue i Guatemala Cityja. Ovaj dio Guatemale je totalno drukčiji od Antigue i okolnih mjesta, odiše tropskim ugođajem - od arhitekture do načina života koji je čak i za opuštenu Guatemalu još opušteniji. Svaka kuća i kućica opremljena je s bar tri viseće mreže za ležanje (postoji li uopće hrvatska riječ za to?), na svakom uglu možeš kupiti očišćeni kokos sa slamčicom i što ti još treba? Od nedavno Monterrico je postao popularan i među turistima, najviše među U.S. Amerikancima, jer se ovdje nalazi i rezervat divljih životinja i dva centra gdje  morske kornjače i aligatori liježu svoja jaja i gdje ih puštaju u divljinu. Ovaj put to smo preskočili jer smo se malo previše opustili uz popriličan broj mog omiljenog pića s ove strane bare - sve što smo radili je kupali se, sunčali (ja malo manje, ipak je bio 31 celzijus), jeli i pili - savršen vikend!

Monterrico je pun rustikalnih drvenih kućica sa slamnatim krovovima, uz pokoju načinjenu od betona:










Plaža je također totalno drukčija i prilično dramatična - sačinjena je od crnog vulkanskog pijeska koji gori, ali stvarno gori pod nogama. Valovi su toliko jaki i veliki da je apsolutno nemoguće ući u ocean dublje od struka, osim ako se ne želiš utopiti. Pokušala sam otići i malo dublje, ali stvarno je nemoguće, valovi uopće nemaju ritam, udaraju sa svih strana i nose sve dalje i dalje. Totalno drukčije od onog na što sam naviknula. Iako izgleda savršeno, već to popodne sam proklinjala pijesak koji je svugdje i uspjela sam ga se riješit tek kad smo se vratili u Parramos, kad sam oprala robu i kosu dva puta. Fuj pijesak :) 











U skoro pa 20 dana otkad sam tu, moram pohvalit sama sebe i svoj španjolski - jako dobro me ide, razumijem skoro sve što se priča, proizvodnja ide malo teže, ali ako ne znam određenu riječ znam dovoljno da objasnim okolnim putem na što sam mislila. Po tom pitanju totalno sam iznenadila samu sebe! Prvih dana htjela sam upisati i školu, ali sada više nisam sigurna želim li dragocjeno vrijeme za odmor i novac trošiti na to  ili da se jednostavno sama uhvatim osnova gramatike, jer mi samo to fali da zaokružim ovo što sada znam u nekakvu smislenu cjelinu. Razmislit ću još malo :) U Monterricu sam naletila na nekoliko Latvijaca s kojima sam pričala ruski, a za koji sam mislila da nema šanse da ću ga čuti i pričati ovdje, srce mi je bilo veliko k'o kuća! Kad već nema Balkanaca, Latvia will do :) 

Evo Bojane, stvarno sam tu :P









3 komentara:

  1. ohoho... stvarno si tamo (skužio sam taj guatemalski vjetar u kosi i pjesak što ga nosi...)
    jasno ti je da sad moraš snimiti nastavak Baywotcha na tom crnom pijesku.. crni pesak, garavo devojče ;)

    OdgovoriIzbriši